Hoe werkt reserveren, kopen of huren bij ArtOlive?
Reserveren, kopen en huren bij ArtOlive kan eenvoudig in drie stappen met niet-tevreden-geld-terug garantie :
-
Bestellen/reserveren: Geef (geheel vrijblijvend) door of je het kunstwerk wilt reserveren, kopen of huren. Dat kan telefonisch (020 - 675 85 04, tijdens kantooruren) of via de website. ArtOlive neemt vervolgens z.s.m. (uiterlijk binnen 2 werkdagen) contact met je op om je bestelling of reservering te bespreken.
-
Betalen: Na de bevestiging door ArtOlive kun je het aankoop- of huurbedrag overmaken op abn/amro 56.92.79.526 t.n.v. ArtOlive BV in Amsterdam. Bij een reservering hoef je geen aanbetaling te doen.
-
Bezorging: Als we je betaling ontvangen hebben, dan zorgt ArtOlive ervoor dat je het werk binnen 15 werkdagen in huis hebt. We nemen uiteraard eerst telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor het tijdstip van de bezorging.
ArtOlive hanteert bij alle bestellingen een niet-tevreden-geld-terug garantie als je - om wat voor reden dan ook - besluit dat je het bestelde kunstwerk niet wilt hebben. Laat het ons dan zo snel mogelijk - maar binnen 2 werkdagen - telefonisch weten (020 - 675 85 04).
Einde uitleen: In het geval van huur neemt ArtOlive aan het einde van de uitleentermijn (standaard 6 maanden) telefonisch contact met je op om van je te vernemen of je het kunstwerk wilt kopen, wisselen of weer bij je op wilt laten halen. Bij aankoop wordt de reeds betaalde uitleenvergoeding van de laatste 6 maanden (excl. btw) volledig in mindering gebracht op de verkoopprijs (deze korting geldt alleen voor het kunstwerk dat geleend is). Je krijgt een factuur zodat je het resterende bedrag kunt overmaken en het kunstwerk is jouw eigendom.